登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

JK的博客

诚以待人,寻觅知音!

 
 
 

日志

 
 

《English Maxims》 about 《Friend》 《英语格言》---《朋友》  

2010-09-15 15:15:17|  分类: 外语学习 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

1. A friend is a present which you give yourself.

    朋友是你送给自己的一份礼物。

2. Friends are the people that touch your heart. 

    朋友是能触及你心灵的人。

3. My friend is my heart, my soul, my fun, my laughter, tears, love and my life.

    我的朋友就是我的心、我的灵魂、我的欢乐、我的笑声、我的眼泪、我的爱、我的生命。

4. A friend is someone who fills our lives with beauty, joy, and grace.

    朋友是给我们的生活天光增彩,带来快乐的人。

5. A friend is one who takes me for what I am.

    朋友就是接受我本来面目的人。

6. A single rose can be my garden...a single friend, my world.

    只有一朵玫瑰就可以成为我的花园,只有一个朋友就可以成为我的世界。

7. A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

   朋友就是在你已不再相信自己的时候还依然相信你的人。

8. Value friendship for what there is in it, not for what can be gotten out of it.

   珍惜友谊,为其中之所有,不为从中之所得。

……………………………………………………………………………………………………………………………………

(从今天起将在自己的博文分类中增加《趣味英语》,其中包括《英语格言》、《英语谜语》、《英语诗歌》、《英语书法》、《古诗英译》等。内容均为我自己收集整理的---- JK)

  评论这张
 
阅读(635)| 评论(3)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018